Skip to Main Content (Press Enter)
Ես ուզում եմ...

Toyota Support

Թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել Ձեզ Ձեր հետաքրքրության համար մեր Toyota ընկերությունով, ինչպես նաեւ այն փաստի համար, որ Դուք գտակ ժամանակ կապնվել մեզ հետ:

Մենք ողջունում ենք հաճախորդների՝ մեզ հետ կապվելու ձգտումը և մեզ համար կարևոր է յուրաքանչյուր կարծիք՝ լինի դա կառուցողական դիտողություն, թե շնորհակալության խոսք:

Toyota-ն պարբերաբար շփվում է իր սպառողների հետ այն նպատակով, որ բացահայտի ասպեկտները, որոնք պետք է բարելավել:

“Kaizen” փիլիսոփայությունը , այսինքն «Շարունակական կատարելագործումը» Toyota-ի համար շատ կարևոր է՝ ինչպես արտադրության, այնպես էլ հետագա բիզնես գործընթացները կառավարելու համար:

Ձեր առաջարկները, նկատողությունները և ծառայությունների գնահատումը հնարավորություն են տալիս մեզ իրականացնելու անհրաժեշտ քայլեր, որոնք կբավարարեն ձեզ: Toyota-ի համար առաջնահերթ հարց է անձնակազմի ճիշտ վերապատրաստումը, որն աշխատում է մեր հաճախորդների հետ:

Toyota-ի կարևորագույն արժեքներից մեկն այն է, որ ընկերությունն անընդհատ ձգտում է դեպի բարելավման: Մենք մշտապես կատարելագործում ենք մեր ավտոմեքենաների և ծառայությունների որակը՝ վերլուծելով մեր հաճախորդների կարծիքները և պատշաճ կերպով արձագանքելով իրենց դիմումներին:

Դիմելով Toyota-ի հաճախորդների աջակցման կենտրոն՝ դուք կարող եք հղել ձեր հարցերը և արտահայտել ձեր կարծիքը մեր աշխատանքի վերաբերյալ:

Զանգահարեք Հաճախորդին Աջակցող Սերվիս Toyota Կովկաս ՍՊԸ +995 32 2 720045/46 (107) հեռախոսահամարով:

Կամ գրեք մեզ էլեկտրոնային փոստով՝ լրացնելով հետևյալ ձևանմուշը.

With the spirit of “Start Your Impossible” we can go “Beyond Zero”!

Koji Matsuno

President
Toyota Caucasus LLC

TOYOTA Signature