Թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել Ձեզ Ձեր հետաքրքրության համար մեր Toyota ընկերությունով, ինչպես նաեւ այն փաստի համար, որ Դուք գտակ ժամանակ կապնվել մեզ հետ:
Մենք ողջունում ենք հաճախորդների՝ մեզ հետ կապվելու ձգտումը և մեզ համար կարևոր է յուրաքանչյուր կարծիք՝ լինի դա կառուցողական դիտողություն, թե շնորհակալության խոսք:
Toyota-ն պարբերաբար շփվում է իր սպառողների հետ այն նպատակով, որ բացահայտի ասպեկտները, որոնք պետք է բարելավել:
“Kaizen” փիլիսոփայությունը , այսինքն «Շարունակական կատարելագործումը» Toyota-ի համար շատ կարևոր է՝ ինչպես արտադրության, այնպես էլ հետագա բիզնես գործընթացները կառավարելու համար:
Ձեր առաջարկները, նկատողությունները և ծառայությունների գնահատումը հնարավորություն են տալիս մեզ իրականացնելու անհրաժեշտ քայլեր, որոնք կբավարարեն ձեզ: Toyota-ի համար առաջնահերթ հարց է անձնակազմի ճիշտ վերապատրաստումը, որն աշխատում է մեր հաճախորդների հետ:
Toyota-ի կարևորագույն արժեքներից մեկն այն է, որ ընկերությունն անընդհատ ձգտում է դեպի բարելավման: Մենք մշտապես կատարելագործում ենք մեր ավտոմեքենաների և ծառայությունների որակը՝ վերլուծելով մեր հաճախորդների կարծիքները և պատշաճ կերպով արձագանքելով իրենց դիմումներին:
Դիմելով Toyota-ի հաճախորդների աջակցման կենտրոն՝ դուք կարող եք հղել ձեր հարցերը և արտահայտել ձեր կարծիքը մեր աշխատանքի վերաբերյալ:
Զանգահարեք Հաճախորդին Աջակցող Սերվիս Toyota Կովկաս ՍՊԸ +995 32 2 720045/46 (107) հեռախոսահամարով:
Կամ գրեք մեզ էլեկտրոնային փոստով՝ լրացնելով հետևյալ ձևանմուշը.
With the spirit of “Start Your Impossible” we can go “Beyond Zero”!
Koji Matsuno
President
Toyota Caucasus LLC