Անցնել Գլխավոր Բովանդակությանը (Սեղմեք Enter)
loading content

Բացահայտեք ստանդարտ փաթեթ ներառված գործառույթները

Ստեղծվել է ցանկացած ճամփորդության համար։

arrow right
arrow left
  • Սեփականատերն իր Toyota Corolla-ի ղեկին

    Մեքենա վարելը դարձել է հեշտ

    Corolla-ն տեղավորում է ձեզ վարորդական փորձի կենտրոնում

  • Սեփականատերը անցնում է իր Toyota Corolla-ի կողքով

    Անվտանգությունն առաջին հերթին

    Անվտանգության առանձնահատկություններ, որոնք նախատեսված են ձեզ և ճանապարհային այլ օգտվողներին պաշտպանելու համար

  • Toyota Corolla-ի ղեկը և մուլտիմեդիա սենսորային էկրանը

    Կռուիզ հարմարավետության մեջ

    Գեղեցիկ սարքավորված և ընդարձակ ինտերիերն առաջարկում է հարմարավետություն և ոճ

  • Toyota Corolla-ն շարժվում է քաղաքում ցերեկային ժամերին

    Հարթ, արձագանքող ուժային ագրեգատներ

    Կատարյալ արտադրողականություն՝ առանց ջանքերի

  • Toyota Corolla-ի մուլտիմեդիա սենսորային էկրանը ցուցադրում է Apple CarPlay-ը

    Կապակցված վարում

    Հեռախոսի անխափան ինտեգրման համար օգտագործեք Toyota Smart Connect+-ը

  • Սեփականատերը քայլում է դեպի իր Toyota Corolla

    Դինամիկություն յուրաքանչյուր դետալում

    Շրջահոսուն ուրվագծերը համատեղում են Toyota-ի մրցարշավային ժառանգությունը անհերքելի նրբաճաշակության հետ

  • Սմարթֆոն՝ MyToyota հավելվածով

    Կառավարում ձեր հեռախոսից

    MyToyota հավելվածի շնորհիվ դուք միշտ կապի մեջ կլինեք ձեր մեքենայի հետ

Որքա՞ն կարժենա ձեր Corolla-ը:

Տես գները

Բենզին

Corolla LOUNGE + 1.6

Corolla LOUNGE + 1.6
Շարժիչի տվյալներ
Բենզին

1.6լ բենզինային շարժիչ Dual VVT-i (121 ձ/ու) 1ZR-FE

4X2, Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Բենզին

1.6լ բենզինային շարժիչ Dual VVT-i (121 ձ/ու) 1ZR-FE

4X2, Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Ընտրել շարժիչը

Քարշակ

4X2

Փոխանցման տուփ

Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Վառելիքի կոմբինացված ծախսը` լ/100 կմ

6.7 լ/100կմ

Էքստերիեր

Էքստերիեր/Անիվներ
  • Ներառված է

    17-դյույմանոց սև ալյումինե անվասկավառակներ, դիզայնը՝ 5 կրկնաճաղ

Էքստերիեր/Դիզայն
  • Ներառված է

    Թափքի գույնի առջևի բամպեր

  • Ներառված է

    Առջևի բամպերի քրոմից ներդիր

  • Ներառված է

    Առաջնամասի վերևի ցանցի քրոմից ներդիր

  • Հասանելի չէ

    LED առջևի լուսարձակների ուղեցույց

Էքստերիեր/Հարմարավետություն
  • Ներառված է

    Առանց բանալի մուտք գործելու և շարժիչը կոճակով մեկնարկելու ինտելեկտուալ համակարգ

Էքստերիեր/Անվտանգություն
  • Ներառված է

    Առջևի հակամառախուղային լուսարձակներ՝ LED

  • Ներառված է

    Կայանման ցուցիչներ առաջնամասում

Ինտերիեր

Ինտերիեր/Տեսաձայնային համակարգեր
  • Ներառված է

    8 դյույմանոց մուլտիմեդիա էկրան

  • Հասանելի չէ

    Խելացի կառավարում՝ Toyota Smart Connect

Ինտերիեր/Դիզայն
  • Հասանելի չէ

    Դրնաշեմերի GR SPORT ոճի վրադիրներ

  • Հասանելի չէ

    Ղեկանիվի դիզայնը՝ կարմիր եզրակարով

Ինտերիեր/Հարմարավետություն
  • Ներառված է

    Բջջային հեռախոսի անլար լիցքավորիչ

  • Հասանելի չէ

    GR SPORT ոճի մեկնարկի շարժիչի կոճակ

  • Ներառված է

    Գունավոր TFT բազմատեղեկատվական էկրան

  • Ներառված է

    12,3 դյույմանոց բազմատեղեկատվական էկրան

  • Հասանելի չէ

    Տաքացվող հետևի շարքի նստելատեղեր

  • Հասանելի չէ

    Ղեկանիվը՝ տաքացվող

Բենզին

Corolla GR-SPORT (BI-TONE) 1.6

Corolla GR-SPORT (BI-TONE) 1.6
Շարժիչի տվյալներ
Բենզին

1.6լ բենզինային շարժիչ Dual VVT-i (121 ձ/ու) 1ZR-FE

4X2, Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Բենզին

1.6լ բենզինային շարժիչ Dual VVT-i (121 ձ/ու) 1ZR-FE

4X2, Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Ընտրել շարժիչը

Քարշակ

4X2

Փոխանցման տուփ

Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Վառելիքի կոմբինացված ծախսը` լ/100 կմ

6.7 լ/100կմ

Էքստերիեր

Էքստերիեր/Անիվներ
  • Հասանելի չէ

    17-դյույմանոց սև ալյումինե անվասկավառակներ, դիզայնը՝ 5 կրկնաճաղ

Էքստերիեր/Դիզայն
  • Հասանելի չէ

    Թափքի գույնի առջևի բամպեր

  • Հասանելի չէ

    Առջևի բամպերի քրոմից ներդիր

  • Հասանելի չէ

    Առաջնամասի վերևի ցանցի քրոմից ներդիր

  • Հասանելի չէ

    LED առջևի լուսարձակների ուղեցույց

Էքստերիեր/Հարմարավետություն
  • Ներառված է

    Առանց բանալի մուտք գործելու և շարժիչը կոճակով մեկնարկելու ինտելեկտուալ համակարգ

Էքստերիեր/Անվտանգություն
  • Ներառված է

    Առջևի հակամառախուղային լուսարձակներ՝ LED

  • Ներառված է

    Կայանման ցուցիչներ առաջնամասում

Ինտերիեր

Ինտերիեր/Տեսաձայնային համակարգեր
  • Ներառված է

    8 դյույմանոց մուլտիմեդիա էկրան

  • Ներառված է

    Խելացի կառավարում՝ Toyota Smart Connect

Ինտերիեր/Դիզայն
  • Ներառված է

    Դրնաշեմերի GR SPORT ոճի վրադիրներ

  • Ներառված է

    Ղեկանիվի դիզայնը՝ կարմիր եզրակարով

Ինտերիեր/Հարմարավետություն
  • Ներառված է

    Բջջային հեռախոսի անլար լիցքավորիչ

  • Ներառված է

    GR SPORT ոճի մեկնարկի շարժիչի կոճակ

  • Ներառված է

    Գունավոր TFT բազմատեղեկատվական էկրան

  • Ներառված է

    12,3 դյույմանոց բազմատեղեկատվական էկրան

  • Հասանելի չէ

    Տաքացվող հետևի շարքի նստելատեղեր

  • Ընտրովի

    Ղեկանիվը՝ տաքացվող

Բենզին

Corolla PRESTIGE 1.6

Corolla PRESTIGE 1.6
Շարժիչի տվյալներ
Բենզին

1.6լ բենզինային շարժիչ Dual VVT-i (121 ձ/ու) 1ZR-FE

4X2, Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Բենզին

1.6լ բենզինային շարժիչ Dual VVT-i (121 ձ/ու) 1ZR-FE

4X2, Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Ընտրել շարժիչը

Քարշակ

4X2

Փոխանցման տուփ

Վարիատորային ավտոմատ փոխանցումատուփ

Վառելիքի կոմբինացված ծախսը` լ/100 կմ

6.7 լ/100կմ

Էքստերիեր

Էքստերիեր/Անիվներ
  • Ներառված է

    17-դյույմանոց սև ալյումինե անվասկավառակներ, դիզայնը՝ 5 կրկնաճաղ

Էքստերիեր/Դիզայն
  • Ներառված է

    Թափքի գույնի առջևի բամպեր

  • Ներառված է

    Առջևի բամպերի քրոմից ներդիր

  • Ներառված է

    Առաջնամասի վերևի ցանցի քրոմից ներդիր

  • Ներառված է

    LED առջևի լուսարձակների ուղեցույց

Էքստերիեր/Հարմարավետություն
  • Ներառված է

    Առանց բանալի մուտք գործելու և շարժիչը կոճակով մեկնարկելու ինտելեկտուալ համակարգ

Էքստերիեր/Անվտանգություն
  • Ներառված է

    Առջևի հակամառախուղային լուսարձակներ՝ LED

  • Ներառված է

    Կայանման ցուցիչներ առաջնամասում

Ինտերիեր

Ինտերիեր/Տեսաձայնային համակարգեր
  • Ներառված է

    8 դյույմանոց մուլտիմեդիա էկրան

  • Հասանելի չէ

    Խելացի կառավարում՝ Toyota Smart Connect

Ինտերիեր/Դիզայն
  • Հասանելի չէ

    Դրնաշեմերի GR SPORT ոճի վրադիրներ

  • Հասանելի չէ

    Ղեկանիվի դիզայնը՝ կարմիր եզրակարով

Ինտերիեր/Հարմարավետություն
  • Ներառված է

    Բջջային հեռախոսի անլար լիցքավորիչ

  • Հասանելի չէ

    GR SPORT ոճի մեկնարկի շարժիչի կոճակ

  • Ներառված է

    Գունավոր TFT բազմատեղեկատվական էկրան

  • Ներառված է

    12,3 դյույմանոց բազմատեղեկատվական էկրան

  • Ներառված է

    Տաքացվող հետևի շարքի նստելատեղեր

  • Ներառված է

    Ղեկանիվը՝ տաքացվող

Լեգենդ
ՍտանդարտԸնտրովիԿիրառելի չէ

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/am/hy?modelId=65bfd91d-f2a8-4cbb-bdbc-3834b400492a

  • ՀԻԲՐԻԴ 140 e-CVT

    ՈՒժային սարք
    Հիբրիդ
    Հզորություն
    103 կՎտ @ պր
    Վառելիքի սպառում WLTP
    4,4-4,8 լ/100կմ
    CO2 արտանետումներ
    99-109
    Արագացում 0-100կմ/ժ
    9,3 վայրկյան
    * Toyota Corolla Sedan cruises through the city
  • 1.6լ ICE բենզին 6-աստիճան մեխանիկական փ/տ

    ՈՒժային սարք
    Բենզին
    Հզորություն
    92 կՎտ @ 6600 պր
    Վառելիքի սպառում WLTP
    5,9-6,2 լ/100կմ
    CO2 արտանետումներ
    132-139
    Արագացում 0-100կմ/ժ
    0-100կմ/ժ 12,1 վայրկյանում
    * Toyota Corolla Sedan cruises through the city

Հաճախակի տրվող հարցեր

Էլեկտրականացված էներգիա. ձեր հարցերի պատասխանները

Toyota-ն ունի ավելի քան 25 տարվա ն փորձ նորարարական հիբրիդային էլեկտրական մեքենաների ոլորտում: Հիբրիդները միավորում են էլեկտրական շարժիչը և հզոր բենզինային շարժիչները՝ ապահովելով բարձր արդյունավետություն և հարմարավետություն:

Հիբրիդային մեքենաներն անխափան հոսանքափոխվում են ներքին այրման շարժիչից էլեկտրական էներգիայի ռեժիմ և հակառակը, մինչդեռ հիբրիդային էլեկտրական մեքենաներն օգտագործում են էներգիայի երկու աղբյուր՝ բենզինային շարժիչ և էլեկտրական շարժիչ:

Հիբրիդները կարող են օգտագործել էլեկտրական էներգիան մեքենան տեղից շարժելու և նույնիսկ մինչև 50 կմ/ժ արագությամբ շարժվելու համար: Քանի որ Toyota հիբրիդների մեծ մասը ինքնալիցքավորվում են, շարժիչի ավելցուկային հզորությունը լիցքավորում է մարտկոցը, երբ այն լիցքաթափվում է:

Հիբրիդները համալրված են ինքնալիցքավորվող մարտկոցի տեխնոլոգիայով: Դրանք հայտնի են որպես «Հիբրիդ-էլեկտրական» մեքենաներ, քանի որ ունեն էներգիայի երկու աղբյուր։ Սա նշանակում է, որ ի տարբերություն մաքուր էլեկտրական մեքենաների և Plug-in Հիբրիդների, կարիք չկա միացնել դրանք հոսանքին՝ մարտկոցները լիցքավորելու համար:

Toyota-ի նորարարական մարտկոցների տեխնոլոգիան, որն օգտագործվում է հիբրիդներում, նախատեսված է մեքենայի օգտագործվելու ողջ ժամանակամիջոցը։ Սկզբունքորեն, որոշ մեխանիկական բաղադրիչներ, ինչպիսիք են կցորդիչը, ալտերնատորը և մեկնարկիչը, ամբողջությամբ հանվում են, ինչը հետագայում նվազեցնում է անսպասելի ծախսերի ռիսկը: Բացի այդ, մեքենայի բոլոր հիբրիդային բաղադրիչները, ներառյալ հիբրիդային մարտկոցը,  ապահովված են մինչև 5 տարի կամ 100,000 կմ  համապարփակ երաշխիքով* :
*Կախված նրանից, թե որն առաջինը կլրանա:

 

Գոյություն ունեն հիբրիդային էլեկտրական մեքենաների երեք տեսակ՝ մեղմ հիբրիդային մեքենաներ, լրիվ հիբրիդներ և պլագին հիբրիդներ: Մեղմ հիբրիդային մեքենաներն օգտագործում են էլեկտրական շարժիչներ միայն արագացման և շարժման ժամանակ  շարժիչին աջակցելու համար, քանի որ էլեկտրական շարժիչը չի կարող ինքնուրույն սնուցել մեքենան: Երբ նստած եք լրիվ կամ ինքնալիցքավորվող Toyota հիբրիդի ղեկին, կարող եք վարել քաղաքում ամբողջովին էլեկտրական ռեժիմով՝ մինչև 80% և սովորական ռեժիմով մինչև 50 կմ/ժ։ Փլագ-ին հիբրիդներն աշխատում են նույնպես, ինչպես հիբրիդները, բայց հագեցված են ավելի բարձր հզորության մարտկոցով՝ էլեկտրական արդյունավետությունը բարձրացնելու համար: