1. Contact Toyota
Ես ուզում եմ...

Toyota Support

Թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել Ձեզ Ձեր հետաքրքրության համար մեր Toyota ընկերությունով, ինչպես նաեւ այն փաստի համար, որ Դուք գտակ ժամանակ կապնվել մեզ հետ:

Մենք ողջունում ենք հաճախորդների ձգտումը կապնվել մեզ հետ, եւ մենք ուշադրություն ենք դարձնում ամեն կարծիքի վրա’ թե դա կոնստռուկտիվ դիտողություն է, թե շնորհակալության խոսքեր են:

Toyota-յի հաջողությունը առաջին հերթին բացատրվում է իր նորարարական տեխնոլոգիաներով եւ լավագույն որակի արտադրությունով: Չնայած, պետք է նշել, որ այն կլիներ անհասանելի եթե չլիներ սպառողի մշտական ներգրավումը:

Toyota-ն պարբերաբար շփվում է իր սպառողների հետ այն նպատակով որ բացահայտի ասպեկտները, որոնք պետք է բարելավել:

“Kaizen” փիլիսոփայությունը , այսինքն «Շարունակական կատարելագործումը» Toyota-յի համար շատ կարևոր է ինչպես արտադրության համար, այնպես ել հետագա բիզնես գործընթացները կառավարելու համար:

Ձեր առաջարկները և նկատողությունները, ծառայությունների գնահատումը հնարավորություն են տալիս մեզ իրականացնել անհրաժեշտ քայլերը, որոնք կհասցնեն մեր հաճախորդներին ամբողջական բավարարումն: Toyota-յի համար առաջնահերթ հարցը ճիշտ վերապատրաստել անձնակազմը, որոնք աշխատում են մեր հաճախորդների հետ: Երկկողմանի հարաբերությունները և Ձեր հետաքրքրությունները հաշվի ունենալով կօգնի մեզ տրամադրել ծառայություններ, որոն կգերազանցեն սպառողների սպասելիքները:

Toyota-յի կարևորագույն արժեքներից մեկը ային է, որ ընկերությունը աննդհատ ձգտում է դեպի գերազանցություն: Մենք մշտապես կատարելագործում ենք մեր ավտոմեքենաների և ծառայությունների որակը, վերլուծելով մեր հաճախորդների կարծիքները և արագ և արագ արձագանքելով իրենց դիմումներին:

Դիմելով Toyota-յի Հաճախորդին Աջակցող Սերվիս, Դուք կարող եք Ձեր հարցերը տալ, արտահայտել Ձեր կարծիքը մեր մեքենաների ու լիազորված դիլերների աշխատանքի վերաբերյալ:

Զանգահարեք Հաճախորդին Աջակցող Սերվիս Toyota Կովկաս ՍՊԸ +995 32 2 720045/46 (107) հեռախոսահամարով:

აԿամ գրեք մեզ էլեկտրոնային փոստով, լրացնելով հետևյալ ձևը.

With the spirit of “Start Your Impossible” we can go “Beyond Zero”!

Koji Matsuno

President
Toyota Caucasus LLC

TOYOTA Signature