Հետվաճառքային սպասարկում

Հաճախորդի կանոնադրություն

Հետվաճառքային սպասարկում
Հաճախորդի կանոնադրություն

Որպես Toyota-ի պաշտոնական ներկայացուցիչ, մենք հավատարիմ ենք հետևյալ սկզբունքներին
  • Մեր սրահում Ձեզ միշտ կողջունի մեր ընկերության պրոֆեսիոնալ անձնակազմը
  • Ձեզ կդիմավորեն ջերմ և քաղաքավարի
  • Սրահ այցելելիս՝ մեր անձնակազմը միշտ առաջարկում է Ձեզ միասին զննել ավտոմեքենան և պատրաստ է քննարկել ցանկացած տեխնիկական խնդիր, որը Դուք կարող եք ունենալ
  • Դուք միշտ կստանաք գնային առաջարկ նախքան վերանորոգման աշխատանքները կամ տեխնիկական սպասարկումը շարունակելու որոշում կայացնելը
  • Մենք կվերանորոգենք Ձեր ավտոմեքենան հենց առաջին այցից, ամեն անգամ
  • Մենք փորձում ենք դարձնել Ձեր այցը հնարավորինս հարմարավետ
  • Ձեր ավտոմեքենան միշտ ամբողջովին ստուգվում է նախքան Ձեզ հանձնելը
  • Ձեր ավտոմեքենան միշտ կհանձնվի խոստացված ժամանակին
  • Դուք կստանաք հաշվի և մեր կողմից կատարված աշխատանքների վերաբերյալ մանրամասն բացատրություն
  • Անհրաժեշտության դեպքում Ձեզ կտրվի ճանապարհային փորձարկման հնարավորություն
  • Մենք հոգ կտանենք Ձեր ավտոմեքենայի մասին ամբողջ տեխնիկական սպասարկման ընթացքում
  • Ձեր այցից մի քանի օր հետո մեր աշխատակիցը կկապվի Ձեզ հետ, որպեսզի իմանա Ձեր կարծիքը ընկերության ծառայությունների որակի վերաբերյալ:
Ձեր cookie-ֆայլերի կարգավորումները

Toyota վեբ-կայքն օգտագործում է cookie-ֆայլերը, որպեսզի բարելավվի Ձեզ մատուցված ծառայությունները, ապահովի կայքի բարձր արդյունվետությունը ու անվտանգությունը:

Ընդունելով մեր cookie-ֆայլերի քաղաքականությունը, Դուք թույլ եք տալիս մեզ պահպանել Ձեր տվյալները մեր Toyota վեբ-կայքում: Իմացեք ավելին, կամ փոխեք կարգավորումները մեր "Cookie-ֆայլերի կարգավորումներ" էջից:

OK